Μέλι η καλύτερη τροφή-Πηγή ενέργειας .

Πηγή ενέργειας το μέλι.

30g de miel (2 cucharas de sopa) equivalen a 24g de carbohidratos es lo mismo que consumir igual a un sachet de gel con carbohidratos. En actividades físicas de mas de una hora, se recomienda la reposición de 30g a 60g de carbohidratos/ hora.

30 g του μελιού (πίνακας 2 κουταλιές της σούπας) είναι ίση με 24 γραμμάρια υδατάνθρακες είναι το ίδιο με το να καταναλώνει ίσο με ένα σακουλάκι με τζελ με υδατάνθρακες. Σε σωματικές δραστηριότητες του περισσότερο από μία ώρα, συνιστάται η αντικατάσταση των 30 g έως 60 g υδατάνθρακες / ώρα.

Ως πηγή ενέργειας, το μέλι μπορεί να αντικαταστήσει τζελ υδατανθράκων σε μεγάλες ασκήσεις


«Τρόφιμα βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης και την αναπλήρωση των υδατανθράκων σε πάνω από μια ώρα δραστηριότητες. Στα γεύματα της ημέρας αυξάνει τα φρούτα, το γάλα, το γιαούρτι και τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυριά»

Δημοσιεύθηκε: 4 του Ιουλ 2016πηγή ενέργειας, το μέλι μπορεί να αντικαταστήσει τζελ υδατανθράκων σε μεγάλες ασκήσεις

Το μέλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη θέση του τζελ υδατανθράκων στην εκπαίδευση πάνω από μια ώρα (Φωτογραφία: Getty Images)
Το μέλι έχει σημαντικές θρεπτικές ιδιότητες που το καθιστούν ένα ιδιαίτερο φαγητό κάνει: φυσική γλυκαντική ουσία, αναλγητική, αντιφλεγμονώδη, ανοσολογίας και βελτιώνει ακόμα αποχρεμπτικό. Μια ιδανική πηγή ενέργειας, αποτελείται από σάκχαρα (περίπου 70 έως 80%), κυρίως γλυκόζη και φρουκτόζη. Το μέλι είναι ένας υδατάνθρακας υψηλού γλυκαιμικού δείκτη. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νερό (10 έως 20%) αποτελείται από χρωστικές καροτενοειδών και φλαβονοειδή, και σε μικρότερο ποσότητα ανόργανα άλατα, βιταμίνες και πρωτεΐνες.

Διατροφολόγος Cristiane Perroni, ειδικός εγώ αθλητής, εξηγεί ότι το μέλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους αθλητές για την ενέργεια αναπλήρωση, διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης και ανταλλακτικά υδατάνθρακες για να αντικαταστήσει τους υδατάνθρακες gel και τζιτζιφιές. Σε τρόφιμα, μπορεί να γλυκάνει ή να μπαχαρικό μέχρι τα τρόφιμα και τα παρασκευάσματα, να προστεθούν τα φρούτα, γάλα, γιαούρτι, ψωμί ολικής αλέσεως με χαμηλά λιπαρά τυριά, ειδικά πριν από τον αθλητισμό πρακτική ή το πρωί μετά το ξύπνημα.

Για τα άτομα που δεν χρειάζονται για τον έλεγχο του βάρους και που είναι «υγιές εύρος βάρους» ενθαρρύνεται γλυκάνει τσάι, το γάλα, το γιαούρτι με μέλι, η οποία είναι καλύτερη από τη ζάχαρη. Για να έχετε Ημέρα Υγείας, παρουσιάζεται καθημερινά προσθέσετε μια κουταλιά της σούπας στο πρωινό.

Κατά την άσκηση, αντικαθιστώντας το μέλι για τζελ υδατανθράκων:
30g μέλι (2 κουταλιές της σούπας) που ισοδυναμεί με μέσο όρο 24g υδατανθράκων. Δηλαδή, σαν ένα φακελάκι (ή μαξιλαράκι) γέλης. Δραστηριότητες πάνω από μια ώρα, συνιστάται να ανταλλακτικά 30g με 60g υδατανθράκων / ώρα άσκησης

Το χρώμα του μελιού ποικίλλει από σχεδόν άχρωμο έως καφέ σκούρο ανάλογα με την πηγή λουλούδι, την επεξεργασία, την αποθήκευση και τη θερμοκρασία στην οποία ωριμάζει στην κυψέλη. Το πιο σκούρο είναι το μέλι το μεγαλύτερο ποσό των χρωστικών ουσιών με αντιοξειδωτική δράση.

– Υπάρχει μια σύσταση, το εγχειρίδιο ή οδηγίες για την ακριβή κατανάλωση του μελιού. Ειδικά επειδή το πρόβλημα είναι πλέον υπέρβαροι. Περισσότερο από το ήμισυ του πληθυσμού είναι υπέρβαρο και παίρνει τη μετριοπάθεια με προσθήκη θερμίδες. Αλλά το μέλι δεν είναι κενές θερμίδες και ζάχαρη, – είπε ο διατροφολόγος.

Πηγή: Globo Esporte

Fonte energética, mel pode substituir gel carboidrato em exercícios longos


«Alimento ajuda a manter níveis de glicose e a repor carboidratos em atividades acima de uma hora. Nas refeições diárias incrementa frutas, leite, iogurte e queijos magros»

Publicada em: 4 de julho de 2016 – 10:05 horas ApiculturaFonte energética, mel pode substituir  gel carboidrato em exercícios longos

Mel pode ser usado no lugar do gel de carboidrato em treinos acima de uma hora (Foto: Getty Images)
O mel tem importantes propriedades nutricionais que o tornam um alimento especial: adoçante natural, analgésico, anti-inflamatório, melhora a imunologia e ainda é expectorante. Uma ótima fonte energética, ele é composto por açúcares (em torno de 70 a 80%), predominantemente a glicose e a frutose. O mel é um carboidrato de alto índice glicêmico. Possui baixo conteúdo de água (10 a 20%), é composto por pigmentos carotenoides e flavonoides e, em menor quantidade minerais, vitaminas e proteínas.

A nutricionista Cristiane Perroni, especialista do Eu Atleta, explica que o mel pode ser utilizado por atletas para a reposição de energia, manter os níveis de glicose e reposição de carboidratos em substituição ao gel e a jujuba de carboidratos. Na alimentação, pode adoçar ou incrementar alimentos e preparações, ser adicionado a frutas, leite, iogurtes, pães integrais com queijos magros, principalmente antes da prática esportiva ou pela manhã ao acordar.

Para indivíduos que não precisam controlar o peso e estejam naquela «faixa de peso adequado» estimula-se adoçar chás, leite, iogurtes com mel, o que é melhor do que açúcar. Para ter saúde em dia, o indicado é acrescentar diariamente uma colher de sopa no café da manhã.

No exercício, substituindo o mel pelo gel de carboidrato:
30g de mel (2 colheres de sopa) equivalem em média a 24g de carboidrato. Ou seja, é igual a um sachê (ou almofadinha) de gel. Em atividades acima de uma hora recomenda-se a reposição 30g a 60g de carboidratos/ hora de exercício

A cor do mel pode variar de quase incolor a marrom escuro dependendo da origem da flor, do processamento, armazenamento e temperatura em que amadurece na colmeia. Quanto mais escuro o mel maior a quantidade de pigmentos com potencial antioxidante.

– Não existe uma recomendação, guia ou diretriz sobre o consumo exato de mel. Até porque o problema hoje é o excesso de peso. Mais da metade da população está com excesso de peso  e é preciso moderação com adição de calorias. Só que o mel não é caloria vazia como o açúcar – explicou a nutricionista.

Fonte: Globo Esporte

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες! - Ο Χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των σχολίων που αναρτά και δημοσιεύει. Αναφορές που θίγουν ή βλάπτουν ονόματα διαγράφονται από την διαχείριση ή σε κάποιες περιπτώσεις τροποποιούνται. - Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα - αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του site και είναι αποκλειστικός υπεύθυνος για τα γραφόμενα.